Stoltenberg 1-regjeringa, sitert av RU-leder Bjørnar Moxnes:
- Stoltenberg 1 sendte Statoil på børs.
- Stoltenberg 1 innførte markedsliberale reformer i kjernen av velferdsstaten - helsevesenet.
- Stoltenberg 1 satte ned pensjonskommisjonen - MED et klart mandat om innsparinger.
- Stoltenberg 1 satte ned Arbeidslivslovutvalget - MED et klart mandat om liberalisering av lovverket.
Dette arbeidet viderefører den sittende regjering, mens AP klager ;) Kanskje fordi de ikke får være med?
» Legg inn en kommentar