mortenaasheim

Livet, politikk og sånt...

Stoltenberg 1-regjeringa, sitert av RU-leder Bjørnar Moxnes:

  • Stoltenberg 1 sendte Statoil på børs.
  • Stoltenberg 1 innførte markedsliberale reformer i kjernen av velferdsstaten - helsevesenet.
  • Stoltenberg 1 satte ned pensjonskommisjonen - MED et klart mandat om innsparinger.
  • Stoltenberg 1 satte ned Arbeidslivslovutvalget - MED et klart mandat om liberalisering av lovverket.

Dette arbeidet viderefører den sittende regjering, mens AP klager ;) Kanskje fordi de ikke får være med?

« Home | Next »
| Next »

» Legg inn en kommentar